Majitelka firmy KLPM se rozhodla po pěti letech provozu nahradit původní web novou verzí. Firma působí v segmentu B2B, má deset zaměstnanců a interního markeťáka na plný úvazek by nevytížila. Proto svůj marketing outsourcuje a vytvoření nového webu mi zadala jako projekt.

KLPM se věnuje správě komerčních nemovitostí a vznikla v období Brexitu, kdy převzala do správy portfolio nemovitostí od jiné společnosti, původně vlastněné britskými občany. Ti se po Brexitu rozhodli ukončit své podnikání v EU. V období těchto překotných změn vzniknul také původní web, který v roce 2023 už neodpovídal aktuálním potřebám trhu.
Cílem webu je představení firmy a služeb potenciálním klientům (nikoliv prodejní web). Zadání znělo: „Odlehčit, aktualizovat a dodat svěží vzhled“.
Klientce jsem pomohla:
- zkonkretizovat představu
- pojmenovaly jsme cíl, cílové skupiny a hlavní sdělení
- naformulovaly jsme obsahovou strategii.
Nastavily jsme časovou osu spolupráce a rozpočet.
Poté jsem jejím jménem vypsala výběrové řízení na dodavatele technické části a pomohla s vyhodnocením nabídek.
Průběh zakázky redesign webu KLPROP.cz
Po úvodní schůzce s vítězkou výběrového řízení jsem pro klientku zpracovala mapu nového webu a prokonzultovala jsem s ní výběr vhodných případových studií. Cílem bylo vyváženě vystihnout práci v různých segmentech realitního trhu a zároveň vybalancovat míru pozornosti věnovanou jednotlivým službám a zákazníkům.
Následně jsem zpracovala kompletní texty pro českou verzi webu. Díky kvalitnímu zadání ze strany klienty a také své dlouholeté praxi v oboru komerčních nemovitostí se mi podařilo vytvořit obsah na takové úrovni, že k získání finální verze textů stačila pouze jediná korektura ze strany klienty. Uznávám, toto je spíše ojedinělé.
„Cílem bylo vyváženě vystihnout práci v různých segmentech realitního trhu a zároveň vybalancovat míru pozornosti věnovanou jednotlivým službám a zákazníkům.“
V následných krocích klientka zkompletovala fotografie a dodavatelka technického řešení vybrala vhodnou šablonu a vytvořila hrubou verzi webu. Na několika dalších schůzkách jsme doladily veškeré detaily české verze a připravily anglickou mutaci. Po otestování a finálním schválení ze strany klientky pak dodavatelka technického řešení web spustila.
Jeho aktuální verzi si můžete prohlédnout zde.
Další články z mého blogu
- Z nuly na sto za šest měsíců
Do jednoho roku bych chtěla rozjet vlastní byznys a odejít ze zaměstnání. Zvažuji vícero možností, v čem podnikat. Do mentoringu se hlásím s cílem ujasnit si předmět podnikání. S takovým zadáním přišla Tereza na naši první schůzku. Jak začíná mentoring Jak začíná mentoring Začaly jsme prací na SMART cílech. Tedy nastavení cílů, které jsou během mentoringové spolupráce dosažitelné…. - Sabatikl. Jak si o delší volno říct a jak se na něj připravit
Sabatikl neboli delší pauza od práce. Láká mnohé z nás, málokdo si ho však opravdu dopřeje. Jak si o volno říct šéfovi? Co všechno dopředu připravit? Tvůrčí volno je příležitostí načerpat svěží síly pro osobní i profesní růst. Pomáhá předcházet vyhoření, nabízí prostor k cestování, vzdělávání nebo péči o sebe a své blízké. Co to je… - Svoboda cestování aneb peruánské dobroty
Pečené morče, polévka z kuřecích pařátků nebo syrová ryba v limetkové šťávě? To všechno jsou chutě a vůně země, ve které je na výběr z více než 3 000 druhů brambor. Miluji svobodu cestování – k ní patří také neznámá jídla a jejich ochutnávání. Všemi smysly, bez předsudků a odsuzování. Také máte cestování spojené s…

