Nový web pro klienta – case study

Majitelka firmy KLPM se rozhodla po pěti letech provozu nahradit původní web novou verzí. Firma působí v segmentu B2B, má deset zaměstnanců a interního markeťáka na plný úvazek by nevytížila. Proto svůj marketing outsourcuje a vytvoření nového webu mi zadala jako projekt. 

KLPM se věnuje správě komerčních nemovitostí a vznikla v období Brexitu, kdy převzala do správy portfolio nemovitostí od jiné společnosti, původně vlastněné britskými občany. Ti se po Brexitu rozhodli ukončit své podnikání v EU. V období těchto překotných změn vzniknul také původní web, který v roce 2023 už neodpovídal aktuálním potřebám trhu.

Cílem webu je představení firmy a služeb potenciálním klientům (nikoliv prodejní web). Zadání znělo: „Odlehčit, aktualizovat a dodat svěží vzhled“.

Klientce jsem pomohla:

  • zkonkretizovat představu
  • pojmenovaly jsme cíl, cílové skupiny a hlavní sdělení
  • naformulovaly jsme obsahovou strategii.

Nastavily jsme časovou osu spolupráce a rozpočet.
Poté jsem jejím jménem vypsala výběrové řízení na dodavatele technické části a pomohla s vyhodnocením nabídek.

Průběh zakázky redesign webu KLPROP.cz

Po úvodní schůzce s vítězkou výběrového řízení jsem pro klientku zpracovala mapu nového webu a prokonzultovala jsem s ní výběr vhodných případových studií. Cílem bylo vyváženě vystihnout práci v různých segmentech realitního trhu a zároveň vybalancovat míru pozornosti věnovanou jednotlivým službám a zákazníkům.

Následně jsem zpracovala kompletní texty pro českou verzi webu. Díky kvalitnímu zadání ze strany klienty a také své dlouholeté praxi v oboru komerčních nemovitostí se mi podařilo vytvořit obsah na takové úrovni, že k získání finální verze textů stačila pouze jediná korektura ze strany klienty. Uznávám, toto je spíše ojedinělé.

„Cílem bylo vyváženě vystihnout práci v různých segmentech realitního trhu a zároveň vybalancovat míru pozornosti věnovanou jednotlivým službám a zákazníkům.“

V následných krocích klientka zkompletovala fotografie a dodavatelka technického řešení vybrala vhodnou šablonu a vytvořila hrubou verzi webu. Na několika dalších schůzkách jsme doladily veškeré detaily české verze a připravily anglickou mutaci. Po otestování a finálním schválení ze strany klientky pak dodavatelka technického řešení web spustila.

Jeho aktuální verzi si můžete prohlédnout zde.

Další články z mého blogu

  • Z nuly na sto za šest měsíců
    Do jednoho roku bych chtěla rozjet vlastní byznys a odejít ze zaměstnání. Zvažuji vícero možností, v čem podnikat. Do mentoringu se hlásím s cílem ujasnit si předmět podnikání.  S takovým zadáním přišla Tereza na naši první schůzku.  Jak začíná mentoring Jak začíná mentoring Začaly jsme prací na SMART cílech. Tedy nastavení cílů, které jsou během mentoringové spolupráce dosažitelné….
  • Sabatikl. Jak si o delší volno říct a jak se na něj připravit
    Sabatikl neboli delší pauza od práce. Láká mnohé z nás, málokdo si ho však opravdu dopřeje. Jak si o volno říct šéfovi? Co všechno dopředu připravit? Tvůrčí volno je příležitostí načerpat svěží síly pro osobní i profesní růst. Pomáhá předcházet vyhoření, nabízí prostor k cestování, vzdělávání nebo péči o sebe a své blízké.  Co to je…
  • Svoboda cestování aneb peruánské dobroty
    Pečené morče, polévka z kuřecích pařátků nebo syrová ryba v limetkové šťávě? To všechno jsou chutě a vůně země, ve které je na výběr z více než 3 000 druhů brambor. Miluji svobodu cestování – k ní patří také neznámá jídla a jejich ochutnávání. Všemi smysly, bez předsudků a odsuzování.  Také máte cestování spojené s…